Aitana Más, cap de llista per Alacant a les Corts Valencianes, i Natxo Bellido, candidat a l’Alcaldia d’Alacant han exigit que l’Agència Valenciana d’Innovació tinga com a seu la ciutat d’Alacant tal com ho van establir les Corts al desembre.

“La seu de l’Agència Valenciana d’Innovació no pot dependre d’on vulga viure el seu director, exigim que aqueixa aposta del Govern del Botànic de fer Alacant la capital de l’economia digital siga una aposta real i sense fissures”, ha afirmat Bellido.

Per la seua part Aitana Más ha reclamat la importància d’aquesta seu a la ciutat com una oportunitat d’impulsar l’economia digital com un model productiu nou que siga capaç d’atraure i fixar noves ocupacions i talent jove. “Més quan ahir vam anunciar a València que promourem una nova Llei d’Instituts Tecnològics, uns espais abandonats per part del Partit Popular i que tenien 45 milions de deute quan entrem en 2015, alguns estaven en Fiscalia o en fallida, però els hem rescatats i sanejat perquè siguen part de l’èxit tecnològic i donen suport a l’economia digital” ha afegit Más.

Des de la coalició han afirmat que només la presidència de Mónica Oltra pedregarà que Alacant estiga en el centre de les polítiques del canvi pel compromís del cap de llista i el partit complir les promeses que fan. “Alacant no es mereix més promeses incomplides, apostem perquè allò que diem després ho fem. Amb l’Agència Valenciana de la Innovació Puig es va comprometre davant de l’empresariat alacantí que el seu estaria a Alacant, necessitem tot el respecte per a sentir-nos propietaris d’aquest territori i per això la mirada Alacantina ha d’estar present en les decisions que es prenen a València”, ha afegit Bellido.