El candidat de Compromís al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, es va reunir en la vesprada d’ahir amb la directiva de la Federació de Societats Musicals. El número u de la coalició valencianista, progressista i ecologista va estar acompanyat a la trobada pel diputat de Compromís Josep Maria Pañella, qui ha reivindicat des d’un primer moment en les Corts un major suport del govern valencià a les escoles de música i a les bandes de la nostra terra.

Baldoví va arreplegar en la trobada les reivindicacions de les societats musicals i de les escoles de música autoritzades, que passen per un moment molt complicat després de les dràstiques retallades del Consell. El candidat de Compromís, va defensar la gran tasca que està fent la coalició en el parlament valencià per a defensar a les bandes, escoles i conservatoris i va assegurar que *defensarà a Madrid, “un major suport del Ministeri de Cultura per a les societats musicals valencianes, que són un fenomen cultural i social històric i viu, que nodreix les orquestres i bandes de major prestigi de l’estat i d’Europa amb molt bons músics de la nostra terra formats en les nostres societats, i açò corre perill per culpa de la falta de suports oficials”.

La reunió de Joan Baldoví s’emmarca dins de la ronda de contactes que el candidat manté amb entitats i representants de la societat civil valenciana per a conèixer les seues inquietuds i arreplegar les seues reivindicacions per a defensar a Madrid.