La coalició Compromís ha denunciat hui davant la policia el nou atac feixista que ha sofert la seua seu al carrer Comte Trénor de València. Esta vegada els violents han llançat pintura de color blau sobre els cristalls del local que exhibeixen fotografies de Joan Ribó, Mónica Oltra i Enric Morera.

Este nou atac se suma als altres tres que ha patit esta seu de Compromís des de la seua inauguració, el primer al mes de desembre de l’any passat quan els violents trencaren un dels cristalls, el segon el passat mes de maig quan aparegueren pintades amenaçants i el tercer al passat més de juliol quan també llançaren pintura sobre els cristalls del local.

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, ha assegurat que “el que està passant amb la seu de la nostra coalició és una prova més de què els atacs feixistes a partits o organitzacions d’esquerres o nacionalistes són continuats a València.

“Desgraciadament la impunitat de què gaudeixen els atacs fets per grups d’extrema dreta en el nostre país és absoluta, és incomprensible que la Delegació de Govern no reconega el que està passant i adopte mesures per a què els responsables dels delictes d’odi siguen perseguits amb tota la força de la llei fins aconseguir eradicar esta lacra de la nostra societat”, ha conclòs Oltra.