Han passat set mesos del primer anunci que va fer l’equip de govern del Partit Popular i C’s en la Diputació d’Alacant sobre un pla de rescat per al Baix Segura amb motiu de la devastació causada per la DANA i encara no existeix cap despesa promesa que haja estat aprovada.

Compromís demana accelerar la tramitació dels ajuts i reclama a l’equip de govern que es dedique a les seues competències i no a fer anuncis d’iniciatives que no li competen administrativament. “Com a mínim que cumplisquen el paquet de sis milions d’euros que van prometre i van anunciar inclús en més d’una ocasió”, ha apuntat el portaveu de la coalició en la institució provincial, Gerard Fullana.

“Vam viure aquell episodi catastròfic amb una Diputació d’Alacant i amb un Partit Popular exigint responsabilitats a tot el món, fent anuncia darrere anuncia i al final descubrim que és l’única institució que no ha aprovat cap mesura per plenari després de set mesos”, ha continuat Fullana.

“Amb la Covid-19 estem vivint estos dies una situació semblant a la de la DANA”, ha continuat FUllana, “continuen per part del PP fent anuncis sobre competències que no són pròpies de la institució, com ara les competències fiscals, i al final el que demanem és que complisca el que promet i li compet, i que es dedique més a resoldre les seues competències que a exigir als demés”.