Els diputats de Compromís Nathalie Torres i Francesc Roig han donat suport als sindicats pel que fa a la necessitat d’homologar els salaris del personal de serveis socials que treballen a la Generalitat. Així mateix Compromís se suma a les denúncies dels sindicats UGT i CCOO-PV pel que fa a la “opacitat sobre les dades de dependència de la consellera Camarero, que no se publiquen des d’agost i a les quals cal sumar els sagnants retards en els pagaments de les ajudes”.

Els diputats de Compromís han constatat, de la mà dels sindicats, que la consellera Camarero “ha tallat qualsevol indici de diàleg social amb els agents implicats. En només uns mesos està desmantellant un sistema bàsic que afecta a milers de persones amb dependència i ninguneja al personal de serveis socials amb condicions laborals precàries”.

Així mateix, Compromís acudirà a les mobilitzacions previstes per al 20 de febrer i ha anunciat que està preparant una campanya de suport a tots els agents implicats per tal que el govern de Mazón garantisca “la millora de les infraestructures de serveis socials que estan planificades mitjançant el pla Convivint”. Un pla, segons els diputats de Compromís que, “suposa l’ampliació de disponibilitat de places per a les persones que ho necessiten, l’increment  de personal de serveis socials i la baixada de les ràtios d’atenció a tantes persones que necessiten l’assistència i atenció en matèria de serveis socials valencians”.