El cap de llista per València de la Coalició Compromís-Equo, Joan Baldoví, es va reunir ahir a l’assut de Fortaleny amb l’associació ecologista Xúquer Viu, per a presentar-los propostes programàtiques en matèria d’aigua i mediambientals, com també rebre aportacions d’el col•lectiu que defensa el Xúquer.

De fet, en la trobada, Joan Baldoví va assumir com a part del programa electoral de la Coalició Compromís-Equo les mesures emmarcades en els postulats de la Nova Cultura de l’Aigua i reivindicades per Xúquer Viu. Estes mesures estan en la línia establerta per la Directiva Marc de l’Aigua per tal d’avançar cap a una nova cultura de l’aigua i un nou model socioeconòmic respectuós amb la natura i les persones.

Segons Baldoví, “nosaltres sempre hem compartit els objectius i les reivindicacions de Xúquer Viu, des dels nostres col•lectius, des dels grups municipals i també des de les Corts Valencianes i ara, com no, també anem a defensar eixes reivindicacions al Congrés dels Diputats, perquè volem un riu viu i sostenible, al servei de les persones però sense posar en perill un ecosistema tan important en el nostre País”.