Recurs del PSOE al debat de RTVV

Publicat el en Llibertat i Igualtat

Perquè tingueu la màxima informació i transparència, vos adjuntem en PDF el recurs del PSOE al debat de RTVV. Hem obert un espai de participació a http://11segons.compromis.ws en què podeu expressar-vos i dir la vostra i ara, a més, podeu pujar els vostres vídeos expressant què voldries que Compromís diguera en 11 segons. També podeu seguir el debat a Twitter amb el hashtag #11segonsCompromis Què t’agradaria que diguera Compromís-Q en 11 segons?

Documents adjunts
  • Dentrtt

Dona'ls canya Baldo! Propose al debat anar amb una samarreta distinta cada 11 segons i dir missatges molt contundents atacant als altres partits (especialment PSOE). Per que propostes amb eixe temps es impossible.

• Carles

Que vos pareix si Baldo se'n du un rellotge enorme i el col.loca allà en la taula de RTVV com si fora una estampeta de la Maedeu dels Desamparts XD

• artur

Samarretes amb cremallera, cadascuna amb un lema, i cada volta que te la lleves, preguntar-li als contrincants, presentador i càmeres si se la volen ficar

• Joan

Això que diu Artur és molt interessant.

• kaotika

enxufeu el kronòmetre… jo diria…
    A tots akells ke han decidit donar-nos tansols 11 segons de debat voldria fer-los una pregunta…De què teniu por? De k vos enviem a la merda? pues fins i tot així ho akavem de fer.
    I sobra temps!

• Joan Carles

El que cal dir: "en un mon on la gent al carrer està demandant més participació de la ciutadania, els senyors del PPSOE continuen sense enterar-se de res i limiten la libertat d'expresió, lamentable"

• Dentrtt

Teniu que moure la boca, fer com que parleu però sense emetre so. Que se'ls caigue la cara de vergonya.

• haryon

jo em taparia la boca i aniria ensenyant cartells en plan: PP i PSOE ens han llevat la veu, només ens donen 11 segons…els videos s'escamparien per la red, inclòs podriem aconseguir un trendic topic mundial!

• Pingback: Diari de campanya – 8é dia – #11segonsCompromís (bis) – Compromís per Torrent()

• Vicent Martí

PPSOE no financiaran el 80% que falta per l'eix del mediterrani.
    PPSOE no canviaran la financiació autonomica per a que tots el membres de l'estat tinguen els mateix drets
    PPSOE valencians diran i faran el que diga els seus partits central com ho han fet des de fa 30 anys, nomes volen ser ministres com Jordi Sevilla, Zaplana….

• Tito

"….y nada tenemos que objetar respecto al
    resto de formaciones políticas pues esta formación política (psoe) SI CREE Y
    DEFIENDE LA PLURALIDAD POLÍTICA Y SOCIAL."
    L'hi esteu fent el joc al pp i a Jaraba. el psoe no es clava amb vosaltres. Evidentment te problemes. i de rebot vos afecta. Que diu la resolucio?
    No es just com està plantejat el debat. Segons la lley, el partits que no tragueren representació en les anteriors eleccions tenen dret a que es parle dells? Si es un nou periode, per que no hi ha igualtat d'oportunitats per a tots? encara que ningú els haja votat mai?

• Coentor

Val.com es fa ressò de la notícia.

• valenciano

Com no podrà ser per qualitat (entenent per qualitat un contingut detallat del missatge), caldrà que siga per quantitat (entenent com a tal la repetició) que d'això hi ha canals no censurats per a fer-se sentir (youtube, twiter). Tornant-los a la cara la jugada. En eixe sentit crec que idees com la de hayron es molt bona, una cosa impactant que no s'haja vist mai… ja va funcionar amb "Canal 9 manipula". Molta sort!

• RobinHoodofSherwood

Jo posaria 11 cartells amb propostes clares i curtes, una cada segón. Una d'elles STOP CORRUPCIO. Una abraçada.

Imatge destacada
Llibertat i Igualtat TWITTER