Joan Baldoví ha participat este matí en l’acte de lliurament de credencials als diputats i senadors electes per València. El parlamentari de Compromís prendrà possessió com a tal el proper dia 13 de desembre encara que hui, a l’eixida de la Ciutat de la Justícia ja ha declarat als mitjans de comunicació que hui per a ell, “és un dia important perquè tenim eixa credencial que és el fruit del treball de moltíssimes persones i que ens acredita per a treballar estos quatre anys per les persones i pels interessos del País Valencià”.

Baldoví ha assegurat que hui, “molts diputats i diputades comencen a diluïr-se en els seus grups parlamentaris, on actuaran en clau de partit i sempre a les ordres de les direccions de les seues formacions, que estan a Madrid, nosaltres, per contra, manifestem la nostra més absoluta fidelitat als votants valencians i valencianes que volen una veu pròpia a Madrid, que defensa a les persones per damunt de totes les coses i que faça sentir també les reivindicacions i necessitats del País Valencià”.