Baldoví reivindica la defensa de les persones i del País Valencià en la recollida de la seua credencial

Publicat el en General

Joan Baldoví ha participat este matí en l’acte de lliurament de credencials als diputats i senadors electes per València. El parlamentari de Compromís prendrà possessió com a tal el proper dia 13 de desembre encara que hui, a l’eixida de la Ciutat de la Justícia ja ha declarat als mitjans de comunicació que hui per a ell, “és un dia important perquè tenim eixa credencial que és el fruit del treball de moltíssimes persones i que ens acredita per a treballar estos quatre anys per les persones i pels interessos del País Valencià”.

Baldoví ha assegurat que hui, “molts diputats i diputades comencen a diluïr-se en els seus grups parlamentaris, on actuaran en clau de partit i sempre a les ordres de les direccions de les seues formacions, que estan a Madrid, nosaltres, per contra, manifestem la nostra més absoluta fidelitat als votants valencians i valencianes que volen una veu pròpia a Madrid, que defensa a les persones per damunt de totes les coses i que faça sentir també les reivindicacions i necessitats del País Valencià”.

• Anton

Vote compromis por su alianza con Equo espero que continue y se amplie a IU es el único camino de convertirnos en partidos de gobierno. Salud y República

• Josep

Doncs jo vaig votar Compromís malgrat Equo…Salut, república… i independència.

• DavidMarinaBaixa

Salut i República….valenciana!

• Jomateix

Jo també vaig votar Compromís malgrat Equo. Visca el País Valencià lliure!

• RobinHoodofSherwood

Tranquils, Anton i Josep, deixem els purismes de costat perque ara hi ha molta merda corrupta que netejar.

• Joan

Jo també vaig votar Compromís malgrat Equo (que almenys al meu poble ningú no coneixia ni coneix). No m'importa que Compromís puga anar amb Equo (si són federalistes i tal, certa política ecologista, …bé) a unes eleccions europees, per exemple, però no li veig cap trellat a presentar-se amb Equo a les eleccions autonòmiques al País Valencià. Cadascú a sa casa, i Déu a la de tots.

• Ferran

Què opina Morera, que va estar present en el discurs del nou president de l'AVL, del caire dubtós (?) que pren aquest organisme respecte a la unitat de la llengua catalana? Un president que a hores d'ara encara pertany a un dels organismes partidaris del secessionisme lingüístic.

• Tonet

Doncs per a tots els que vau votar Compromís a causa o malgrat Equo, jo vos demane que penseu que, si Compromís ha prosperat, és perquè ha aconseguit ajuntar persones provinents de diferents espectres ideològics, però que són perfectament compatibles, així que estaria bé que es mantinguera eixa unió i que no vos ficàreu amb els que no són exactament dels vostres. D'una altra banda, pense que els objectius del valencianisme coincideixen amb els de l'ecologisme, ja que el valencianisme passa per la defensa del territori valencià davant la destrucció, igual que l'ecologisme.

• Carles

Jo vaig votar Compromís perquè hi estava el BLOC.

• Pingback: Brigada Mixta » Arxiu del blog » Ací teniu un resum de les últimes notícies publicades a coalicio compromis.net()

• una

estic amb Robin Hood i amb Tonet, però els d'Equo també han de posar un poc de la seua part. Els del Bloc ja portem molts anys de sang, suor i llàgrimes per portar endavant el País, per a que ara vinguen tres il.luminats a dir-mos com s'han de fer les coses. Que posen ordre els seues 'jefazos' entre la militància, que està començant a fartar-me el menyspreu amb el que parlen del bloc

• Lisard

Jo vaig votar Compromís perquè estava el BLOC, i ho vaig fer amb una pinça al nas perquè estava equo. Salut, república i independència!

• RobinHoodofSherwood

Mireu, no "la caguem", parlant malament. Es moment de consolidar COMPROMIS. Jo fa 35 anys era proper al PSAN, ara soc molt mes pragmàtic i no vull cap purisme. Ara visc molt lluny, soc empresari i no tinc crisi però no puc soportar el que passa a la meua terra. Es el moment de buscar uns minims d'unitat, es l'unica recepta per començar a creixer. No podem tornar a fallar, fa 35 anys ja tinguerem un exemple ben clar i em fa molta rabia. El mateix pense del PSAN actual, d'ERPV, dels anarquistes, etc. No hem tingut prou males experiències? Volem seguir essent minoritaris? Ens cal un moviment ampli, progressista, molt obert i que permete enganxar a molta gent diversa que no vol corrupció. Ja n'hi ha hagut prou! No els vull veure manant durant deu anys mes ni al PP ni al ex-PSPV! Feu cas a la veu de l'experiència!

• una

Robin Hood, estic completament d'acord amb tu, però em sembla que molta gent d'Equo encara no se n'adonat de què va la cosa. I, damunt, van dient-ho per ahí en tweets i semblants. Crec que són ells els que l'ha estan cagant, com tu dius, i no els militants del Bloc o la gent d'Iniciativa.

• RobinHoodofSherwood

Hola "una" doncs també una estirada d'orelles per la gent d'Equo. Per damunt de tot no ens desunim el Bloc i Iniciativa. N voldria morirme i continuar com a extraparlamentari. Una abraçada. Robin Hood of Sherwood.

• Ferran

Bé, la veritat és que no entenc perquè ningú, militant o dirigent, respon la pregunta que he formulat més amunt. Crec que és un tema molt més important que si Equo diu o deixa de dir. Companys i companyes, els enemics són a casa, no ens entestem a buscar-los fora, i alguns ben instal·lats a organismes com la AVL. En el tema de la llengua ens juguem moltíssim com a poble: ser o no ser.

• PEPOTE

jo vaig votar COMPROMIS malgrat els cuneros del PP i PSOE, malgrat els cartageneros trillo, zaplana i els manxegos tipo Olivas que expolien el nostre PAIS VALENCIA, me la bufa per tant equo i equa, tenim veritables monstres a qui combatre com per fer lluites intestines… AMUNT P.V!!!!

• Luisa

A mi m'agrada Compromís i m'agrada EQUO i crec que ha sigut molt bona idea anar junts. Tampoc han sobrat tants vots per obtindre diputat. I sumar em sembla molt millor que menysprear o insultar, ho faça qui siga.

• UnTigredlMaestrat

Feliç, estic feliç, per q el nacionalisme valencià estigue present a la Capital de les colonies castellanes. Vaig intentar donar la noticia a RAC1 la setmana seguent, malgrat q la xica encarregada d´atendre a les trucades (al programa de la nit se pot trucar)va fer lo q va poder, no vaig els ho vaig poder dir. Es important superar el "ninguneo" cal q sabien q al PV els nacionalistes han tret 125000 vots de qualitat. No estaria de més.

• chumijazz

Jo he votat a COMPROMÍS perquè és una COALICIÓ que em convenç. Abans votava a vegades EU, altres BLOC… ara no tinc dubte: COMPROMÍS. Possiblement estiga més proper, hui per hui, a INICIATIVA, però sobre tot és el conjunt: nacionalistes (amb trellat), d'esquerres, ecologistes, honestos…. No trenquem ara allò que tant ha costat construir. Per la nostra gent, pel nostre territori, per la nostra llengua, per la nostra sanitat i educació públiques…. TOTS PLEGATS HO ACONSEGUIREM!!!

• Josep Vi

Jo també vaig votar Compromís malgrat Equo i espere que no continue l'experiment a les autonómiques.

• Pingback: InfoCOMPROMÍS 11/12/2011 | COMPROMÍS-EQUO GODELLA()