Compromís considera que Fabra no té força en el seu partit per a realitzar un vertader i profund canvi de govern

Publicat el en General

El grup parlamentari Compromís ha realitzat una valoració de les variacions en el Consell que ha anunciat hui el President de la Generalitat, Alberto Fabra, que situen a José Ciscar com a Vicepresident, Conseller de la Presidència i Portaveu i a María José Català com a Consellera d’Educació i Ocupació.

Segons ha declarat la portaveu adjunta, Mónica Oltra, “el que se suposava a priori un canvi de govern de Fabra s’ha quedat en un simple ajust forçat pel nomenament de Paula Sánchez de León com a Delegada del Govern en la Comunitat Valenciana”.

“Açò demostra –ha afegit Oltra- que Alberto Fabra és un dirigent dèbil dins del Partit Popular i dins del Consell. No pot desfer-se del govern nomenat per Francisco Camps i això significa que no pot desfer-se de la gent que ha fet el forat en els comptes públics valencians”.

“D’esta manera, per la debilitat de Fabra, seguirem patint els mateixos gestors que ens han abocat a la situació de ruïna econòmica en què estem ara, la gent que tenia la connivència amb la mala gestió i amb la corrupció”.

“Fabra demostra que és un President que no té força per a acabar amb la nefasta herència que ha rebut i imposar-se dins del seu partit fent un canvi profund en el Consell, i per tant no és un President bo per a esta comunitat”, ha conclòs la diputada de Compromís.

• Miquel

Volem un president fort i valent que faça fora a la xusma que té el PP dins el propi partit, deuria mostrar-se fort netejant el partit des de dins. Mentre no ho faça serà un president titella.

• Jordi

Jo crec que Fabra està fent els fonaments sobre els quals va a construir la casa. Entenc que hi ha qui vol que comence per la teulada, però si vol fer-se un partit a la seua mida ha de fer passos ferms. I començar a enemistar-se amb el sector majoritari al partit, a les Corts i al Consell (el campsisme) no crec que siga intel·ligent. Ell anirà fent passos xicotets fins que siga reelegit en un congrés i, aleshores, podrà accelerar el pas sense por a entrebancar.

• Dentrtt

Sincerament ja hem vist que el que fa falta no és un canvi de nom. És un canvi de partit de govern.

• Pingback: infoCOMPROMÍS 03/01/2012 | COMPROMÍS-EQUO GODELLA()