Compromís fa una crida a la participació en les manifestacions de demà

Publicat el en General

Demà dijous hem de tornar al carrer per a defensar els serveis públics. No podem tolerar les retallades que projecta el Consell i que són un greu atac a les ciutadanes i ciutadans i posen en perill el benestar i l’atenció a les valencianes i valencians.

Des de Compromís sempre hem defensat el sector públic valencià i estem al costat d’aquelles persones que treballen dia a dia per a donar un bon servei a la ciutadania. El problema de les retallades, però, no sols afecta a les treballadores i treballadors de l’administració pública valenciana, sinó que ens afecta a totes i tots.

Per això, des de Compromís fem una crida a tots els seus càrrecs públics i orgànics, militants i simpatitzants a eixir demà al carrer i a participar en les manifestacions convocades a València, Castelló i Alacant pels sindicats. Vos animem a que acudiu amb les banderes de Compromís per a demostrar el nostre suport a estes reivindicacions.

A València ens concentrarem a la porta de l’església de Sant Agustí a les 18.15 hores. Tindrem pancarta i repartirem adhesius. Per això, preguem la vostra màxima participació i el vostre suport.

Vos esperem!

• Amparo

estaria guay que se pusieran los links de las pegatinas para poder descargarlas nos veremos mañana a las seis ,animo compañeros…….todos a la calle.

• Rosana

es podria fer també a Alcoi que valencia o alacant ens pare un poc lluny alguns poblets

• No consentisques que els serveis públics acaben pagant el despilfarro de la gestió privada de Gürtels, Urdangarins, Fabres, Brugals, etc

• Jaume

Espere que siga com la del dissabte! Que n'hi haja tanta gent! Que jo faré tard i vull trobar-me gent encara!

Salut i força, companys! http://otrabanderaotrocolor.bligoo.es/

• Àngela

Caldria concocar-ne una a la Marina Alta perquè les ciutats són lluny, València i Alacant, sobretot el quilometratge i els mijans de comunicació. Endavant

• Filo

Allí estaremos, y también espero que seamos tantos manifestantes como el sábado.

• Pingback: L’ABSOLUCIÓ DE CAMPS ALIMENTA LES MANIFESTACIONS DE HUI « Callosa d'en Sarrià Digital | Notícies | Actualitat | Opinió | Marina Baixa()