La coalició Compromís ha fet una crida als seus militants i simpatitzants per a què participen en les manifestacions que han convocat per a demà diumenge els sindicats majoritaris per mostrar el rebuig de la ciutadania a la reforma laboral.

Per a Compromís s’ha de seguir protestant i reclamant en el carrer la recuperació dels drets socials, una participació massiva en les manifestacions transmetrà un missatge contundent de la ciutadania contra una mesura tan injusta i antisocial com ho és la reforma laboral adoptada d’esquenes als representants dels treballadors i treballadores

La reforma laboral és una clara agressió a uns drets bàsics i consolidats dels treballadors i treballadores de l’Estat espanyol, que agreujarà la situació de destrucció de llocs de treballs que patim. Es tracta, una vegada més, de què es sacrifiquen els que menys tenen per a que continuen guanyant els que dominen el sistema econòmic.

Els càrrecs públics de Compromís encapçalaran la representació de la coalició en les manifestacions que tindran lloc a València, a les 11.30 des de la Plaça de Sant Agustí i a Alacant, a les 12 h, des de les escalinates de l’IES Jorge Juan.