Compromís es reuneix amb Parlament Universitari per a tractar un projecte de llei sobre responsabilitat política

Publicat el en General

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, i l’assesor del grup parlamentari Paco Garcia Latorre, s’han reunit este matí a les Corts Valencianes amb una representació de Parlamet Universitari, una plataforma d’estudiats de la Universitat Politècnica de València que ha presentat un projecte de llei sobre responsabilitat política.

L’objectiu del Parlament Universitari, en el qual participen alumnes de les set universitats de la Comunitat Valenciana, és acostar el funcionament de Les Corts Valencianes als estudiants universitaris.

Els temes proposats van ser molt variats: una llei per a incentius al rendiment acadèmic, un projecte de llei de mediació en assumptes civils i mercantils, una llei de suport a les empreses emergents, una llei per a la millora de l’aprofitament energètic i una altra per a la millora de RTVV.

La iniciativa que hui han presentat aquestos estudiants a Compromís va ser el projecte de llei més votat en la segona ronda pels parlamentaris universitaris, una proposta de llei sobre responsabilitats polítiques.

Des de Compromís s’han mostrat oberts a incorporar com a proposta parlamentària a Les Corts alguns dels aspectes recollits en esta iniciativa universitària.

• remigio III

Es una gran noticia veure els nostres valencians estudiants universitaris posant-se al seu lloc amb un partit que els farà costat en tot allò que beneficia els seus compatriotes. Pero jo proposaria que debateren sobre la independencia d'un estat que no te res a veure amb nosaltres els valencians. Veient als de la legió espanyola traguen pit sota l'ídol en posa de mala llet . Com poden fer tantes animalades i després obligar-nos a que els paguem de nou les seves malifetes?