La diputada de Compromís Mireia Mollà ha afirmat hui que “no podem admetre que els clients de la CAM no recuperen els diners que invertiren en els productes tòxics de la caixa, col•locats de forma enganyosa, i que aquells que han portat a l’entitat a la ruïna no siguen obligats a retornar-los”.

Mollà ha indicat que “les informacions sobre els excessos comesos per la cúpula directiva, que continuen apareixent a diari, evidencien que són els ciutadans normals els que estan pagant la desfeta de la CAM, mentre que els responsables de la fallida ixen impunes pel moment”.

En este sentit, la diputada de Compromís ha criticat que “a esta situació se sumen actituds incomprensibles com la dels responsables del Banc d’Espanya que s’han negat a comparèixer en la Comissió d’Investigació sobre la CAM a Les Corts, doncs tots els ciutadans d’este territori, no només els clients, tenen el dret a saber què ha ocorregut per a que haja desaparegut una de les seues principals entitats financeres”.

“Necessitem clarificar tota la nefasta gestió i conèixer-la al detall i per això necessitem bàsicament de mesures polítiques decidides amb vertadera voluntat de posar llum sobre un assumpte en què els partits majoritaris han preferit callar durant molt de temps”, ha afegit.

La diputada de Compromís ha assegurat a més que “tampoc podem acceptar que es criminalitze a les persones que ixen al carrer a reclamar una transparència que haguera evitat que a dia de hui ens trobem en esta mala situació i que siguen els ciutadans del carrer els que paguen per ella”.