La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, s’ha referit hui a les declaracions que els imputats estan realitzant estos dies en el TSJCV pel cas de presumpte finançament irregular del Partit Popular.

Oltra s’ha mostrat crítica amb el fet de què l’ex consellera de Turisme, Ángelica Such, al igual que feu la seua successora en el càrrec, Milagrosa Martínez, haja culpat els funcionaris de la Conselleria de la decisió de contractar reiteradament amb empreses de la trama Gürtel com Orange Market.

Segons la diputada de Compromís “és una vergonya que els membres del Partit Popular amb el problemes que tenen amb la justícia es dediquen a culpar de les seues pròpies malifetes, o bé als morts com ha fet Crespo en Emarsa, què òbviament no poden defendre’s, o bé als funcionaris, denigrant els treballadors públics que sostenen l’administració”.

“És hora –ha afegit Oltra- de què els funcionaris es defensen i aquells que saben què ha passat realment en estos casos de saqueig de les arques públiques, que saben qui donava les ordres, qui pressionava per afavorir els amics del partit popular, posen les cartes damunt la taula i deixen en evidència els malfactors que carreguen les culpes sobre els que no tenen responsabilitat sobre este tema”.