Els càrrecs públics, militants i simpatitzants de Compromís tornen a eixir hui al carrer en les tres capitals valencianes, per secundar les mobilitzacions convocades pels sindicats per a protestar contra les retallades en el sector públic i demanar depuracions de responsabilitats en el Consell.

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que no es pot oblidar que si el Consell ha retallat, “és perquè no té diners, perquè ha gastat a dos mans el que no tenia i cal exigir responsabilitats de tota classe als culpables: des de l’ex president Francisco Camps, els ex consellers i també els consellers que continuen en actiu i que provenen de l’executiu de Camps”.

Per això, des de Compromís asseguren que la depuració de responsabilitats “és més que necessària i qualsevol acció per evitar-ho o no moure fitxa en este tema per part del govern de Fabra, el farà còmplice de Camps i de la trista herència de corrupció, impagaments i dèficit que ha deixat l’ex cap del Consell”.

Morera ha manifestat la solidaritat de la coalició “amb els treballadors i treballadores del sector públic, gent eficient i necessària per al bon funcionament de la nostra societat que des del PP volen criminalitzar, que volen fer-los culpables i enganyar així a la opinió pública, quan la realitat és que els culpables del forat econòmic i de les retallades són els dirigents del PP, els que estan ara i els que ja no estan, els que compareixen a diari per escàndols de corrupció o de finançament il•legal i els qui ens han situat al centre del malbaratament i de la vergonya”.