La diputada de Compromís Mireia Mollà ha explicat hui que “demà estarem presents a la concentració convocada amb motiu de l’assemblea general de CAM amb l’objectiu de recolzar els milers de persones afectades pels productes tòxics de la caixa”.

“Si estes persones han perdut els seus estalvis és conseqüència directa de la gestió irresponsable, negligent i fraudulenta que s’ha fet de la caixa d’estalvis i, per tant, estarem junt a ells per exigir les responsabilitats pertinents, com ja estem fent a la comissió d’investigació de Les Corts”, ha assenyalat.

A més, Mollà ha apuntat que “ens preguntem per què les quotes han de quedar-se necessàriament sense valor o per què el Fons de Garantia de Dipòsits no s’utilitza per salvar estos impositors, en definitiva, volem que ens expliquen per què se salven els bancs i no les persones”.

D’altra banda, la diputada de Compromís ha destacat “la gran pèrdua que suposaria per al nostre territori i els nostres ciutadans i ciutadanes la supressió de l’Obra Social, que ha fet una gran tasca en els àmbits de la solidaritat, la cultura i el Medi Ambient”.

“Compromís ja va demanar que la Generalitat assumira els centres de l’Obra Social, però el PP ho va rebutjar i, per tant, ara ens trobem davant la possibilitat de que este treball d’anys desaparega en unes hores”, ha afirmat Mireia Mollà, que ha lamentat que “la irresponsabilitat dels directius de la caixa, del Govern del PP, del Banc d’Espanya i dels consellers, triats a dit pels dos partits majoritaris, hagen provocat esta desfeta de la que estarem pagant les conseqüències durant molt de temps”.