La diputada de Compromís Mireia Mollà i altres membres de la coalició han assistit hui a la concentració que ha tingut lloc hui a les portes de l’Aula de la CAM d’Alacant amb motiu de l’assemblea que celebrava hui l’entitat.

Mollà ha explicat que “a Compromís hem volgut estar presents en la concentració perquè no volem que les quotes participatives es queden amb valor zero, ja que això significaria que milers de persones perdrien els seus estalvis” i ha afegit que “el nostre objectiu és acompanyar els afectats per este frau i estafa de la CAM”.

“Anem a lluitar fins el final per a que estes persones puguen recuperar els seus diners perquè el que va fer la gent que hui està reunida com a consellera va ser atemptar contra la seua dignitat, els seus drets i els seus recursos econòmics”, ha apuntat la diputada de Compromís, que ha afegit que “els afectats ja estan pagant la crisi amb retallades i pujades d’impostos i ara poden veure com els seus diners es queden en res i això nosaltres no ho anem a consentir, perquè preferim rescatar persones abans que bancs”.

D’altra banda, Mireia Mollà s’ha referit a l’Obra Social de la CAM. En este sentit, ha assegurat que “l’Obra Social està en interrogant, ningú vol eixir a favor de que es quede al nostre territori, però des de Compromís tenim molt clar que això ha de ser així i per això demanàrem també a la Generalitat que es quedara amb la titularitat dels centres, una iniciativa que el PP va votar en contra”.