Oltra: “les declaracions de Cotino sobre l’avortament són un menyspreu a la llibertat de les dones”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, ha assegurat que “les declaracions del senyor Cotino en el sentit d’obligar a les dones a veure una ecografia abans de decidir sobre el seu embaràs i la seua possible maternitat és una més d’eixes cotinades a les quals ens té acostumat el President de les Corts Valencianes”.

“Però sobretot és una mostra de fins a quin punt són extremistes els dirigents del Partit Popular de la Comunitat Valenciana i fins a quin punt menyspreen la llibertat de les dones”.

Segons Oltra “si els dirigents del Partit Popular cada vegada que van a prendre una decisió hagueren de veure un vídeo sobre les seues conseqüències es passarien la vida en el cinema, perquè prenen tantíssimes decisions equivocades, estan governant tan mal, que resulta insultant que jutgen la vida d’uns altres i jutgen d’esta manera a les dones”.

Documents adjunts
  • remigio III

No comprenc qui ha votat estos inútils retardats mentals , projectes d'avorts no consumats. Qui ha pogut enfonsar-nos en la misèria d'un esperit de partit tant franquistes , tan hipòcrita.
    Si hi haguera deu esta gentola no respiraria

• Joan

El "Senyor", Cotino deuria veure els vídeos del que ells diuen i després fer altra sessió amb vídeos del que fan. Ara puc entendre amb tot el meu respecte per a totes les creences religioses els motius de dit “senyor” per a tindre al costat una bíblia i un crucifix, així pot anar confessant-se sobre la marxa….. en altre cas dubte que tingués temps per a estar a les Corts estaria a tothora al confessionari, com els ha de passar a alguns que no apareixen a cap sessió…..