Compromís valora positivament la reacció de la ciutadania contra el bipartidisme

Publicat el en General

El síndic de Compromís, Enric Morera, ha fet una valoració positiva dels resultats de l’enquesta del CIS feta pública hui que mantenen a la coalició en una estimació de vot del 0,8 de tot l’estat i assenyalen un increment substancial de la intenció de vot directe cap a esta formació.

La intenció de vot directa cap els dos partits majoritaris, PP i PSOE, ha sofert una importantíssima davallada i conjuntament ja no sumen la majoria social, la qual cosa marca una clara tendència contra el bipartidisme com a responsable de la difícil situació econòmica que patim.

Segons Morera “amb estes dades es confirma que Compromís va a més, els números del CIS diuen que som l’alternativa progressista i solidària per a poder eixir de la crisi”.

En quan a la caiguda de l’estimació de vot dels dos gran partits, Morera considera que “les formacions que han decidit servir al sistema, a la economia monetària i especulativa no reben el suport de la ciutadania i per això estem contents de constatar que Compromís som l’alternativa necessària a eixes polítiques d’austeritat que està posant en marxa la dreta, que ofeguen el creixement econòmic”.

• jabadebo

Sense ànim de ser un tocacoll..ns. Que vol dir "no arriven a la majoria social". Entre els 2 encara tenen més del 65% de l´intenció del vot. Cosa que em pareix imcomprensible. De qualsevol manera espere que continue baixant. Salutacions.