La diputada de Compromís Mireia Mollà ha reclamat hui que “el president de la Generalitat, Alberto Fabra, treballe en un model per fomentar l’ocupació juvenil que genere llocs de treball de qualitat al nostre territori  i vaja més enllà del ‘Vente a Alemania, Pepe’, que vol promoure estos dies al país germà”.

Mollà ha explicat que “entenem que la mobilitat laboral és una iniciativa positiva, especialment en un context tan difícil com el que vivim, però el que s’espera del president de la Generalitat és que desenvolupe un pla d’ocupació urgent basat en un model productiu i no que vaja inventant pegats sobre la marxa”.

“A les comarques d’Alacant l’atur juvenil sobrepassa el 57% i més de 14.000 persones han marxat a l’estranger en busca de treball en el que portem d’any”, ha lamentat la diputada de Compromís, que ha indicat que “davant este panorama, la solució no pot ser únicament seguir fomentant una fugida de cervells”.

Mollà ha continuat dient que “les xifres demostren que Fabra no està prenent les mesures correctes, que les seues propostes no caminen cap a un canvi de model que cree treball estable i de qualitat i que les seues polítiques de retallades només ens estant portant a l’austericidi”.

“Al PP segueixen entestats en aplicar les receptes que volen els poders financers, tot i que això supose afonar el futur de molts joves, augmentar la xifra d’aturats, acabar amb les prestacions socials i fer d’esta una societat cada vegada més elitista, però davant d’estes mesures des de Compromís seguirem reivindicant que la prioritat és rescatar persones”, ha conclòs la diputada.