Com cada any, el més d’octubre és un mes de celebracions per als que estimem la nostra terra
i el Bloc Nacionalista Valencià i Compromís celebrem l’arribada de Jaume I a València amb una
gran festa en el Puig.

Enguany el Darrer Diumenge d’Octubre el celebrem el dia 28 a l’esplanada del mercat del Puig. Un lloc tradicional d’encontre, on cada any hi ha una oferta cultural i festiva més elevada.

Enguany, a banda de la Marxa al Puig que eixirà a les 8.30h des de la Plaça dels Furs de València, hi ha, a partir de les 11h una fira d’artesania, gastronomia i llibres, i a més a més, per als més menuts realizem una festa infantil amb tallers de maquillatge infantil i malabars, actuacions de l’Associació Valenciana del Circ i dos concerts, el del Cantacançons Dani Miquel i el Viatge de Marcel El Marcià.

Cap a migdia ralitzarem l’acte polític amb els tradicionals parlaments i el lliurament del Bloc d’Honor 2012 i seguidament el dinar popular, que pot ser de càtering o dut de casa.

Per últim, tindrem una gran festa per la vesprada on gaudirem dels concerts de Pau Alabajos i de
Senior i el Cor Brutal.

No vos ho podeu perdre, és un bon dia per celebrar en família que som i serem gent reivindicativa i implicada amb la societat valenciana. Ara més que mai hem d’implicar-nos i empoderar-nos per canviar la situació a la que ens ha dut l’actual sistema econòmic, social i polític.