Compromís denuncia els entrebancs de la Mesa de Les Corts a les iniciatives registrades en nom de la plataforma ciutadana Volem saber

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El grup parlamentari Compromís ha denunciat hui els entrebancs que des de la Mesa de Les Corts Valencianes, amb majoria del PP, s’està posant a la tramitació de les iniciatives parlamentàries que registra la coalició fent constar que es tracta de preguntes o peticions de documentació que han realitzat els ciutadans a través de la plataforma ‘Volem saber’.

El passat mes de juliol Compromís posà en marxa a Internet volemsaber.com, una plataforma per fer possible que ciutadans i ciutadanes puguen preguntar a les administracions públiques. Esta acció per la transparència pública s’ha convertit en un autèntic èxit de participació amb centenars d’iniciatives ciutadanes que s’han traslladat a l’administració corresponent a través dels representants públics de la coalició.

Segons ha assenyalat el diputat de Compromís, Fran Ferri, “des del mes de juliol que registrarem les primeres iniciatives del Volem saber en el parlament valencià cap ciutadà ha pogut rebre respostes per part de l’administració autonòmica pels múltiples entrebancs que des de la Mesa de Les Corts s’està posant a estes preguntes i peticions de documentació”.

Per a Ferri “és una vergonya que des de la Mesa de Les Corts s’estiguen posant totes les traves possibles a la tramitació de les iniciatives que registrem de la plataforma ciutadana Volem saber”.

“Des de Compromís volem denunciar, una vegada més, que el Partit Popular impedeix la participació ciutadana fent ús del seu modus operandi habitual, que és l’opacitat”, ha conclòs Ferri”.

• chimo

cal dir que tipo de politiques que estan fent tan el partit PSOE, com el PP, son de desastre y de ruina económica total per a tots els epañols. els unics que van a salvarse de tot asó seran els de sempre, tot el tall de la mayoría de politics sinvergüenses que tenim, els amiguets que tenen al voltant, banqueros etc.etc.
    No iá que vore només les represions policials a base de palo sense temor que está repartint la policia, ( en estos moments ma agarraría vergoña ser POLICIA ) En estos moments la policia es un ejersit privat que tenen els politics al seu servesi pa defendrels, al mes pur estil SADAM HUSSEIN, y que es paguem entre tots pa que mos apalegen. Asó es com si criares gosos pa que en después el mosegaren.
    Veguent la REPRESIÓ POLISIAL contra la gent que está manifestant la seua indignasió y el descontent popular del poble, mes que en un pais demócrata pareis la mes pura de les dictadures, ma atrevería a dir que el poble en estos moment no es diferensia mol al que HITLER tenia en els camps de consetrasió y fea lo que volia de ells, soles falta que gasegen a la gent. Aon tendría que anar la policia a repartir vara sería al parlament.