El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha participat hui en la celebració del Dia Mundial del Cooperativisme, per a mostrar el total suport de la coalició a l’important teixit cooperativista valencià. Segons Morera, “estes empreses generen moltíssims llocs d’ocupació en el nostre territori i són un exemple a seguir, més encara en estos temps de crisi, però cal que les administracions públiques canvien la seua mentalitat i mostren una major sensibilitat a l’hora de col·laborar i ajudar al sector cooperativista valencià”.

Morera ha insistit i reivindicat, una vegada més, que la confederació de cooperatives, “ha d’estar reconeguda com un agent més en totes les meses de negociació pel seu pes i importància. Milers de persones treballen en les cooperatives que són un exemple de constància, de creativitat, de treball i també d’estabilitat laboral i per això mereixen estar presents en tots els fòrums on es parle d’economia i de futur de la nostra terra perquè estes entitats tenen molt a dir en el progrés de molts pobles i comarques del nostre territori”.

El portaveu de Compromís ha recordat que el món cooperatiu valencià, “és molt dinàmic i comprén molts sectors, des de l’ensenyament, els transports, l’alimentació, l’agricultura, la construcció i moltíssimes activitats més i per tant, cal que les administracions tinguen en compte a les cooperatives i les escolten perquè des de Compromís pensem que saben fer i que tenen bones propostes per a crear ocupació estable i riquesa per a la nostra societat”.