Acte públic de Compromís a Madrid: #RescatemPersones per una economia a favor del bé comú

Publicat el en General

El proper dimecres 12 de desembre a les 19 hores a l’Ateneu de Madrid, en el carrer del Prado, 21, farem un acte públic de presentació de Compromís a Madrid. Serà un acte obert en el qual intervindrà Enric Morera, Mònica Oltra, Joan Baldoví, Joan Ribó, Fran Ferri, Rafa Climent (Alcalde de Muro, municipi adherit a l’Economia del Bé Comú) i explicarem les nostres propostes amb representants de l’Economia del Bé Comú.

Si vols vindre-te’n amb nosaltres, l’autobús de Compromís per anar a Madrid eixirà a les 10.30 des de la Plaça d’Espanya (també coneguda com la Plaça de la Bandeja) d’Alcoi. D’allí anirà a València, on eixirà a les 12.30h des del Passeig de l’Albereda, a l’altura del pont de Calatrava (popularment conegut com el Pont de la Peineta). L’hora de tornada serà de 9.30 a 10.00 des de Madrid.

El preu de l’autobús és de 5 euros i per apuntar-se cal enviar un correu electrònic a organitzacio@compromis.net

Ací teniu l’enllaç a l’esdeveniment en Facebook. Convideu a participar-hi a les vostres amistats.

• Algú furiós

Com a votant de Compromís estic molt decebut amb el que estic veient. No només heu començat a parlar d'Espanya en molts vídeos al Youtube que, a més, ara feu presentacions a Madrid. I per acabar-ho d'adobar els autobusos ixen des de la… Plaça d'Espanya? És que no ho podríeu haver fet més bonic. Ara només falta que vos uniu a UPDance que també fan prou vergonya.
    Si seguiu fent-li el joc a Madrid i companyia, jo deixaré de votar-vos, i crec que prou gent també. Si vos hem votat és perquè creiem que sou els que més representeu en aquest moment a tots els valencians i els que defenseu la nostra llengua catalana al País Valencià.

Jo no veuré el vídeo encara que el pengeu a tot Internet.

Salutacions.

• Jose Manuel

No sé si caldrà recordar que Compromís és plural, i crec que el punt d'unió és el País Valencià … anar a Madrid no implica res més que defensar a tots els llocs el nostre projecte polític, si eixim de les fronteres ja som traÏdors? Sincerament, em sembla un raonament molt molt pobre. Hui per hui, Espanya és el que és jurídicament, mediàticament i políticament, encara estem dins i estarem, si volem o no, però jocs sense contingut ni base, no tenen trellat. Compromís el dijous sortirà a tots els mitjans de comunicació i anem a donar la campanada, després s'anirà pels pobles i comarques, el procés de canvi és imparable …

• job

I perquè no féu actes de presentacó a Lisboa, Paris, Munich…
    Estic fart del vostre hispanocentrisme. Cada dia es veu més clar que aneu a reconstruïr una Izquierda Unida 2 federalista i sense la tutela del PCE.
    Amb mi no compteu.

• Aureli

Feu este acte sense explicar res i fent cabrejar a la agent, així aneu bé. Jo tampoc hi voré el vídeo.

• alguien encantado =)

pues yo lo veo genial! 1a vez en el congreso! esa presentacion es mas q necesaria para q nos tomen enserio! veo mucho RANCIO en estos comentarios

• Meritxell

Yo veo muy bien que Coalició Compromís tenga su representación en Madrid, estoy ilusionada con esa salida y con vuestro partido, que representa a la perfección las necesidades de la sociedad española. Gracias por vuestra labor, sin vosotros la política no tendría sentido.

• Aureli

igual no tens molt clar què és Compromís, és una coalició, eologista,d'esquerres i VALENCIANISTA i si ho ha deixat de ser que ho diguen i punt, així que les necessitats que ha de representar són les valencianes i punt, potser et confons amb UPyD.

• Algú furiós

Però tú has vist el que has escrit? Molt bé, eh? hehehe. Parlant d'Espanya sense saber que Compromís és un partit nacionalista. És que la gent ací té molt de trellat… És com dir que ERC representa molt bé la societat espanyola… Pel que es veu no estàs molt informada.

• Uardo

Compromís és una opció adient i encertada, valenciana, però útil com a model per a altres llocs, també Madrid. Jo estic a favor de l'internacionalisme

• job

internacionalisme espanyol, no? Vinga va!

• Edu

També hi han valencians a Madrid, gràcies per comptar amb nosaltres 😉

• Me parece estupendo, hay que salir de la Comunidad para que se de a conocer un GRAN PARTIDO, dejemos de ser provincianos y luchemos por el bien de todos y para todos. Si no trabajo voy con vosotros.

• Aureli

Provincià és ofrenar noves glòries a Espanya i dir la Comunidad.

• rafa b.s.

em sembla extraodinari que digongau l'economia del bé comú, moltes gràcies!!!

• No entenc on està el problema de fer un acte de Compromís a Madrid. Si no volem participar de polìtica "espanyola" per a que ens presentarem a les eleccions i hem triat a Baldo diputat?

• job

Per a transmetre, quan calga i com calga, el discurs nacionalista valencià a Madrid. Com també caldrà fer-ho algun dia a les capitals d'altres països europeus.
      I no com a plataforma per a muntar una nova Izquierda Unida amb un partit espanyolista com Equo, que eixa és la marxa que portem.

• Paco Ferri

Hi ha gent que volguera que Compromís fora una proposta "periferica", sense intenció d'influir a tots els àmbits (municipal, de País, estatal, europeu,….), com si els "valencianets" no tinguerem capacitat per pensar i fer coses de més gran abast. Hi ha un diputat a Madrid i molt que li pesa a Rajoy. Espere que Compromís estiga tambe al Parlament Europeu i que pose la seua petjada on faça falta, siga Madrid o altres llocs.

• Pasqual Mollá

Els valencians i valencianes tenim moltes coses a dir sense intermediaris. Als ajuntaments, a les Corts Valencianes, a Madrid i a tots els llocs. Això és la "veu valenciana", i amb Compromís comença a fer-se realitat.

• job

Parlareu també a Madrid de l'espoli econòmic a que ens sotmet l'estat? Presentareu alguna alternativa a l'estafa del "estado de las autonomias" que ens ha dut a la situació de prostració en la que estem els valencians? O només parlareu de polítiques socials tal i com si foreu un partit d'esquerres d'Estremadura?

• Isa

Supose que parlaran de tot, com sempre. Aquesta és la cosa bona de Compromís, el preocuparse pels problemes reals de la gent, siguen institucionals, econòmics, socials, mediambientals, ….. No entenc l'animadversió que trasmet "job". Veig molt be la iniciativa.

• Josep Ruiz

Compromís ha d'estar allà on es fa la política que ens afecta a totes i a tots els ciutadans.
    Els valencians tenim moltes coses a dir i fer en els diferents nivells on es decideixen les coses que ens importen, estatal, europeu, qualsevol!
    Es un acte d'apertura cap on podem i deguem influir, sense complexos, amb totes les conseqüències i per això treballem cada dia.

• Jose Manuel

Ens agrade o no el poder mediàtic i polític del nostre territori fins ara està a Madrid, es veritat que tb es pot fer una presentació a les nostres terres i els nostres pobles pam a pam, però també és cert que per arribar a la gent necessitem saber jugar les nostres cartes i fer una presentació a Madrid o on siga de Compromís amb una gran proposta econòmica que mira pel bé comú dels valencians, i tb d'una manera global, és una gran idea. Compromís eixirà a tots els mitjans espanyols i per conseqüència als valencians, molts valencians hauran recollit la nostra proposta, haurem sembrat futur. Que molta gent ens coneix per les xarxes però cal arribar més lluny, i per a atraure als mitjans cal estar prop d'ells tb, és un joc. Ara tb espere que es faça a tot el país valencià, pam a pam, poble a poble, sembrant l'esperança.

• Ciutadà Valencià

No pretenc representar ningú altre més enllà de jo mateix, però si Compromís passa a ser un projecte espanyol podeu anar oblidant-vos del meu vot. No votaré mai un partit espanyol. Ja em va costar molt haver de votar una coalició amb Equo, i, tot i que trobe que Joan Baldoví està fent una feina excel·lent i estic content d'haver-lo votat, no deixe de pensar en què hauria passat si arriba a eixir elegit el d'Equo-Madrid…

Em sembla fantàstic allò del l'economia del bé comú, de rescatar persones. La sensibilitat social i ecològica són, per a mi, essencials al'hora de votar un partit, però no oblideu que sou un partit NACIONAL valencià. No ho oblideu.

Espere que aprofiteu la presentació a Espanya per a exigir el màxim respecte al dret d'autodeterminació del poble valencià i que expliqueu als espanyols l'espoli a què ens sotmeten, la discriminació que patim en infrastructures i els atacs lingüístics plens d'odi de què som objecte tant nosaltres com els nostres germans de Catalunya i Balears. I això, no ho oblideu, és incompatible amb Espanya. No ho oblideu.

Salut i república (valenciana, és clar)