La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, ha assegurat hui que el President de la Generalitat, Alberto Fabra, amb la remodelació de govern “busca guanyar temps, ja que és un canvi de govern centrat en els consellers contra les cordes, el de sanitat i el de benestar social”.

“Són uns relleus realitzats únicament per fer callar la protesta generalitzada, en sanitat, dels farmacèutics que no cobren, dels pacients que reclamen que els nous hospitals de Llíria o Gandia s’òbriguen i no estiguen tapiats, dels pensionistes que han de pagar per avançat els medicaments, dels usuaris de la sanitat pública que veuen com s’està desmantellant a poc a poc el servei del qual depèn la seua salut”.

“I en benestar social el mateix, -ha afegit Oltra- volen acabar amb la protesta dels discapacitats que estan demanant que se’ls pague, dels col·lectius vulnerables que estan en pitjors condicions i necessiten la renda social, que necessiten més que mai el suport de la conselleria i estan en peu de guerra pels impagaments”.

Per a la diputada de Compromís “el President Fabra, amb estos canvis, no està mirant per l’interés general, està mirant per l’interés partidista d’una formació política que està contra les cordes per la seua mala gestió i per no saber reivindicar davant el govern central els diners que ens pertoquen”.

“Esta remodelació de govern no obeeix a la recerca d’una millora en la gestió de govern sinó que simplement és una manera de guanyar temps dient-li als col·lectius afectats per les nefastes polítiques del PP que han d’esperar a què els nous consellers es fiquen al dia, una pura tàctica per a vore si de moment poden fer callar la protesta”.

Per a Oltra “la solució als problemes no és canviar un conseller per altre, és canviar un govern sencer per altre, perquè el PP ha donat ja mostres de la incapacitat i la incompetència més absoluta”.