• Oltra visita els treballadors de l’Hospital General que estan realitzant un tancament contra la privatització de la sanitat

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, va visitar ahir els treballadors i treballadores de l’Hospital General de València que han iniciat un tancament en el centre hospitalari com a mesura de protesta pel procés de privatització de la sanitat pública en el nostre territori.

Oltra, que es va reunir amb el Comité d’Empresa de l’Hospital General, va mostrar el suport de la seua formació a les mobilitzacions que estan realitzant els professionals sanitaris en defensa de la sanitat pública.

La diputada de Compromís va remarcar la coincidència amb els treballadors i treballadores de l’Hospital General en la preocupació davant el canvi en el model de gestió de la sanitat pública que ha iniciat el govern del PP, preocupació que augmenta en comprovar el perfil del nou conseller de Sanitat, Manuel Llombart, procedent de la sanitat privada.

Segons Oltra “amb esta privatització el PP vol fer prevaldre els interessos d’unes quantes empreses, posant-los per damunt dels interessos dels pacients, imposant un model que entrega a aquells que volen fer negoci el nostre futur i la nostra salut”.

La parlamentària de Compromís va traslladar també les iniciatives que el seu grup ha presentat en Les Corts Valencianes en contra de este procés de privatització i va mostrar la disposició de la seua formació a col·laborar en les mobilitzacions de rebuig a este canvi de model de la sanitat pública.