El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha mostrat la seua solidaritat amb els treballadors i treballadores de Ràdio Nou que seran acomiadats hui i demà “via correu electrònic, perquè els directius de RTVV són tan covards que ni s’atreveixen a donar la cara perquè saben que són els vertaders culpables del deute i del caos de l’ens”.

Des de la coalició valencianista, progressista i ecologista insisteixen que els qui sobren a l’ens, “són els col•locats a dit al llarg dels governs de Zaplana, Olivas, Camps i ara també Fabra, qui ha consentit autèntics desgavells. No se’n van els qui han encobert a un assetjador sexual. Tampoc se’n van aquells que estan en excedència i fent tasques de partit, del PP, clar. No se’n van aquells o aquelles que estan pel mèrit del cognom i no per la seua vàlua professional i per això, des de Compromís donem la nostra total i absoluta solidaritat als treballadors i treballadores de Ràdio Nou que, mitjançant un covard correu electrònic, seran acomiadats hui”.

Morera també ha afegit que des de Compromís volen donar les gràcies “a eixos grans professionals que seran acomiadats que han fet possible una ràdio en la nostra llengua, una ràdio pròxima i que cada dia està més lluny de la societat valenciana per culpa de la voluntat manipuladora del PP”.

De la mateixa manera, Morera també ha volgut mostrar la solidaritat i el reconeixement de Compromís als professionals del Canal 9, que encara no tenen data dels seus acomiadaments i que, “des de fa molt de temps estan patint un maltractament psicològic sense precedents a la història de les empreses públiques valencianes”.

Demà a les 12 hores, els consellers dels partits de l’oposició al Consell d’Administració de RTVV oferiran una roda de premsa, per a parlar de tots els successos passats a l’ens en les darreres setmanes, amb la marxa inclosa del director general.