El diputat de Compromís en Les Corts Valencianes i activista LGTB, Fran Ferri, ha mostrat el rebuig de la seua formació a la supressió d’una escena que contenia un bes entre dos homes en la reposició de la sèrie “Herederos” emesa en La 1 de TVE.

Per a Ferri “és indignant que es considere com a contingut inadequat per a l’horari de protecció al menor la besada entre dos homes, i que s’utilitze una baralla prèvia com a excusa per a justificar aquesta supressió. El que s’amaga darrere d’aquest clar cas de censura és l’homofòbia latent en part del Partit Popular, que no vol acceptar que vivim en una societat oberta i diversa”.

“Els mitjans de comunicació públics –ha afegit el parlamentari de Compromís- haurien de ser els primers a intentar visibilitzar la diversitat afectiuva-sexual per a lluitar contra qualsevol tipus de discriminació i especialment contra els casos d’assetjament que pateixen milers de joves només pel fet de no ser o no semblar heterosexuals.”

Per tot açò Compromís preguntarà sobre aquest inacceptable cas de censura als responsables de la televisió pública a través del portaveu adjunt del grup mixt en la Comissió de Control RTVE i diputat de Compromís en el Congrés, Joan Baldoví.