El diputat de Compromís en Les Corts Valencianes, Fran Ferri, ha registrat una bateria de preguntes parlamentàries per demanar explicacions al Consell per una modificació en el pressupost del SERVEF d’1,3 milions d’euros publicada hui en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Aquests diners es traspassen dels programes “Plans Especials de Suport a l’Ocupació en Sectors Productius” i “Foment d’Ocupació” a un genèric Administració i Coordinació General.

Segons Ferri “Volem saber el veritable motiu d’aquestes inacceptables modificacions ja que amb una taxa d’atur del 28,1% ens estranya molt que no siguen necessaris en els seus programes originals a través dels quals es donen suport a programes especials d’ocupació o es fa front a programes d’inserció laboral de diversos col·lectius desfavorits.”

“Aquesta modificació se suma a la que vam viure en desembre passat, amb el desviament d’1,2 milions d’euros del Pla d’Ocupació Jove per a pagar les despeses de l’ERO de la Fundació Servei Valencià d’Ocupació. No és de rebut que als dos mesos d’aprovar el pressupost es buiden d’una forma tan notòria unes partides tan necessàries com les destinades a crear ocupació”, ha assegurat el diputat de Compromís.