El diputat per Castelló de Compromís,Josep Maria Pañella, s’ha mostrat ”indignat pel fet que la ministra de Foment continue marejant la perdiu dins de la Unió Europea sobre un hipotètic Corredor Central, rival directe del Mediterrani. Un Corredor Central que no és viable econòmicament i que Europa li ha dit repetidament que no pensa recolzar, però que ella, amb la complicitat silenciosa de Rajoy, sempre en segon pla, intenta una i una altra vegada “colar” a les institucions europees, amb una obsessió malaltissa”.

Segons ha dit el diputat de Compromís, “la senyora Pastor hauria de recordar que la Unió Europea ja s’ha definit clarament sobre el tema, i que la seua obligació com a ministra és vetllar per la ràpida execució d’aquest Corredor Mediterrani, i no dedicar-se a posar-li pals a les rodes, presentant una i un altra vegada propostes alternatives sense sentit”. I ha exigit “a Alberto Fabra i a tot el PP valencià que condemnen clarament i públicament aquesta actitud de la ministra, i que li exigisquen una rectificació o, cas contrari, que li demanen a Rajoy el seu cessament, si no volen quedar com a còmplices de les maniobres de la senyora Pastor contra un Corredor Mediterrani clau per al desenvolupament econòmic de les terres valencianes”.

Pañella també ha exigit “una resposta ferma des de les organitzacions empresarials valencianes, des dels sindicats i la societat civil, davant dels continus entrebancs per part de la ministra a la ràpida posada en marxa del Corredor Mediterrani”.