Ferri: “La bombolla de centres comercials que està creant el govern del PP serà nefasta per a la nostra economia”

Publicat el en Economia i Ocupació
  • Compromís es reuneix amb la Plataforma pel Comerç Valencià per a tractar la desregulació d’horaris

El diputat de Compromís, Fran Ferri, ha mantingut este matí una reunió amb la Plataforma pel Comerç Valencià, una entitat que agrupa a comerços de 18 municipis del territori valencià.

En la reunió, realitzada a petició de Compromís, els representants de la Plataforma han presentat les seues reivindicacions sobre la defensa del comerç de proximitat front a la desregulació horària que s’està imposat. Ferri ha mostrat la coincidència del seu grup amb esta postura i ha informat de les iniciatives presentades en Les Corts Valencianes en eixe sentit.

Tant des de la Plataforma pel Comerç Valencià com des de Compromís s’ha remarcat la necessitat de què des de l’administració es respecte el model comercial mediterrani que tradicionalment ha mantingut un equilibri entre el xicotet comerç i  les grans superfícies.

Per la seua banda Ferri ha traslladat que continuarà plantejant en el parlament valencià iniciatives per a combatre “una bombolla de centres comercials que està creant el govern del PP, que amenaça amb acabar amb el comerç de proximitat i serà nefasta per a la nostra economia”.

• remigio III

El comerç de proximitat, esta ja exhaurit. Estava malament ja fa temps , però ara no sobreviurà . Sobre el pa , que s'està parlant molt ara. El sr de Gandia sembla que s'ha avançat a les gran fabriques de pinsos, però en este cas en pinsos per a humans, per a enfonsar el forns que quedaven. Els sistema es : es posa en venda les coses per baix preu, cosa que el petits comerços no poden fer, quan s'esgoten en la lluita per sobreviure i desapareixen,llavors estes gran productores posen les coses en preu sobrevalorat per a refer-se del desgast. Desgast que ha acabat amb el petit comerç de proximitat.