El grup parlamentari Compromís ha mostrat el seu suport i solidaritat amb l’Associació de Víctimes 3 de juliol en el quart aniversari del tràgic accident del metro de València que costà la vida a 43 persones i ferí a altres 47.

Membres del Compromís, com la diputada Mónica Oltra i una ampla representació de la candidatura municipal de València participaran demà en els diversos actes organitzats per l’Associació de Víctimes.

Este quart aniversari començarà amb un recorregut a les 10 del matí per la línia 1 del metro, a les 13 hores es realitzarà un homenatge als difunts i supervivents de l’accident en el cantó del carrer Sant Vicent amb Roís de Corella, a les 18 hores una missa en la Catedral de València i a les 19.30 en la plaça de la Mare de Déu es produirà una concentració.

Per a la portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra “és vergonyós que quatre anys després de l’accident de metro el sistema de frenada de la línia 1 encara no s’haja canviat com recomanà la comissió d’investigació que es feu a Les Corts”.

“Açò dóna bona mostra del tipus de govern que tenim, no és de rebut que l’executiu que encapçala Francisco Camps no haja prioritzat està intervenció per damunt dels fastos milionaris que organitzen per beneficiar els seus amics”.

“Però la poca vergonya de Francisco Camps encara va més enllà, en no haver sigut capaç, en tot este temps, de rebre els familiars de les víctimes de l’accident de metro, en el que és una actitud mesquina i indecent del President de la Generalitat”, ha assenyalat Oltra.