El diputat de Compromís, Fran Ferri, ha mantingut una reunió amb representants de la Plataforma d’afectats per l’impagament del Xec Habitatge per a tractar la situació de total abandonament d’este col·lectiu per part del govern valencià.

Estes ajudes foren concedides per a facilitar l’accés a habitatges de protecció oficial (VPO) i estan contemplades en els diferents Plans d’Habitatge de la Generalitat Valenciana, però el Consell no les està pagant des de 2009.

En este encontre els membres de la Plataforma han denunciat les nombroses promeses incomplides per la consellera d’Infraestructures i Medi Ambient, Isabel Bong, en quant a la satisfacció per part del Consell dels diners que els deu.

Ferri ha informat de les iniciatives presentades pel seu grup en Les Corts per a exigir el pagament d’estes ajudes i s’ha compromés a seguir traslladant al parlament les reivindicacions dels afectats per l’impagament del Xec Habitatge, que se centren en reclamar el reconeixement del deute, l’establiment d’un calendari de pagaments i la garantia de no prescripció d’estes ajudes.