Bota al contingut principal

El síndic de Compromís a les Corts Valencianes, Joan Baldoví, i la diputada per Castelló, Verònica Ruiz, ha realitzat un balanç dels primers mesos de “desgovern” de Pérez Llorca al capdavant de de la Generalitat i la seua negativa repercussió per a Castelló de la Plana i les comarques del nord.

En este context, Joan Baldoví també s’ha volgut pronunciar sobre els ”vergonyosos” missatges que s’han fet públics de Carlos Mazón i el seu govern el matí de la catàstrofe de la DANA i en este sentit el síndic de Compromís ha destacat que “l’únic que els preocupava era el postureig, no la gestió”.

El síndic de Compromís ha volgut traslladar la seua indignació i ha apuntat a responsables: “És un nou insult a les víctimes i Pérez Llorca es el culpable de mantindre a Mazón aforat, amb sou i xofer, així com de mantindre el mateix govern d’incompetent i de negligents”.

En este sentit, Baldoví ha incidit en el paper que està representant Pérez Llorca, “que té com a punt central protegir a Mazón, però que també ha estat enxufar la seua parella a un metres del Palau de la Generalitat doblant-li el sou, aguantant a una consellera d’Educació que maltracta la comunitat educativa, muntant el govern més car de la nostra història i burlant-se de la gent  presentant un pressupost de la Generalitat sabent que no executarà res i que són un engany per a les castellonenques i els castellonencs”.

Castelló i les comarques del nord: una legislatura perduda

La diputada per Castelló a Les Corts, Verònica Ruiz ha destacat que  “Castelló continua en l’oblit, ja no en el pressupost autonòmic que s’ha presentat recentment, sinó en tres anys de legislatura”.

Ruiz ha detallat que “no s’ha avançat ni un mil·límetre ni en la construcció del nou Hospital General, ni la construcció de la ronda oest, ni en centres educatius, ni en el tram, ni en que la gent tinga accés a la vivenda”.

“Castelló necessita un govern autonòmic que treballe i una alcaldessa que deixe els interessos partidestes i es preocupe per reivindicar el que necessita esta ciutat i ho exigisca a la Generalitat. Ja està bé d’aplaudir i de propaganda”, ha afegit Ruiz.

Des de Compromís s’ha fet un repàs general d’assumptes pendents, on es contempla també l’ampliació de la Ciutat de la Justícia de Castelló, l’abandonament del govern de Pérez Llorca a la indústria ceràmica, haver eliminat Cevisama per segon any, així com no haver avançat en tot tipus d’infraestructures pendents arreu de les comarques de Castelló, ni d0haver millorat centres de salut.