Mas: “És als ex directius de la CAM als que s’ha de condemnar per danyar la imatge de la caixa i d’Alacant”

Publicat el en Economia i Ocupació

La candidata de Compromís-Equo al Congrés per Alacant, Aitana Mas, ha assegurat hui que “als qui s’ha de condemnar per danyar la imatge de la CAM i d’Alacant és als seus ex directius, tant per la seua gestió nefasta de l’entitat, com per autofixar-se sous i pensions desorbitats”.

Mas s’ha referit així a la decisió de l’ex directora general de la CAM, María Dolores Amorós, de demanar una indemnització perquè els administradors del FROB van acomiadar-la de manera fulminant i amb uns arguments que danyen, segons ella, la seua imatge i el seu honor.

La candidata de Compromís-Equo ha explicat que “és vergonyós que els ciutadans d’Alacant i de tot el País Valencià haguem d’escoltar demandes com aquestes, després d’haver perdut una de les nostres caixes més importants a causa de la gestió ineficaç d’uns directius, que només es van preocupar per omplir les seus butxaques a costa de la CAM, mentre aquesta anava ja a la deriva”.

“El que haurien de fer els ex directius es demanar públicament disculpes per com van conduir la CAM i, sobretot, retornar els diners que van autoimposar-se de manera absolutament abusiva i, per tant, actuacions com les de María Dolores Amorós són insult per a totes aquelles persones que pateixen els desnonaments dels bancs, que veuen impossible accedir a un préstec i que, en definitiva, estan patint una crisi provocada per aquesta economia especulativa”, ha reivindicat Aitana Mas.

En aquest sentit, la diputada autonòmica de Compromís Mireia Mollà ha recordat que la coalició “ja ha demanat en reiterades ocasions que els administradors de la CAM que ha designat el Banc d’Espanya compareguen en Les Corts per tal d’explicar als ciutadans d’aquesta terra què és el que es va fer amb els diners públics i amb els que ells mateix van dipositar en la caixa”.

Respecte aquesta qüestió, Mireia Mollà ha demanat al PP que “evite un discurs demagògic en la comissió d’investigació sobre la CAM que es portarà a terme al Parlament valencià, ja que, si bé és cert que s’han de demanar explicacions al governador del Banc d’Espanya, la Generalitat també ha d’assumir les seues responsabilitats per introduir a la CAM en una espiral d’economia especulativa i llençar-la a projectes ruïnosos pels seus interessos particulars”.

• remigio lll

En este País, resulta mol beneficiós la deshonra. Sempre i quant s'ompliguen les butxaques amb els nostres diners. No els tornen i damunt encara es fan els ofesos. Aquesta gentussa ha arruïnat la nostra economia : Deurien pagar-ho. Encaa qeu siguen del PP, durien pagar-ho i el Pp deuria pagar-ho en les urnes , per acollir tanta gentola.

• Dentrtt

Ja està bé que Alacant tinga que tolerar aquesta imatge de saqueig i corrupció generalitzada. Anem a netejar Alacant!

• raul

el problema es que hi ha gent que encara que els entren a sa casa a saquejar-los, tornaràn a votar el mateix.

• Nicolas

A les caixes CAM i BANCAIXA es ha passat el mateix: Directius aprofitanse dels seus llocs de treball per a enriquirse ells i altres; els consellers amb el president al cap (Pperos, peró tambe del PSOE i d'altres partits i sindicats) tots traguent el seus beneficis, indemnizacions, pensions abusives, cobros per pertanyer a consells d'altres empreses participades, i sempre parant la má per a crédits en condicions increibles, i per tant, mirant sempre als altres costats sense fiscalizar ni oposarse a tants abúsos, i les caixes a la rüina total.

• Nicolas

El conseller d'Hisenda diu qu'es el Banc d'Espanya el responsable per no denunciar les tropelíes quant passava les auditories, i el Banc d'Epanya diu que el responsable es la Consellería d'Hisenda, perque ella té la responsabilitat de fiscalizar, auditar i aprovar les operacions de la Caixa. ¡De tú a mí i tire perque em toca!