-
Economia i OcupacióCompromís aconsegueix que la Diputació de València reclame la devolució del cèntim sanitari
-
Economia i Ocupació
Compromís reclamarà la devolució del cèntim sanitari al proper ple de la Diputació
-
Governs amb Compromís
L’ajuntament d’Ontinyent reclamarà l’impost del “cèntim sanitari”
-
Economia i Ocupació
Pañella: «L’estat i el Consell han de tornar ja el cèntim sanitari als llauradors»
-
Economia i OcupacióMorera: «El Consell haurà d’explicar com trau finançament d’una forma irregular i de com pensa quadrar pressupostos sense el cèntim sanitari»