Compromís per Vila-real i Compromís per Sueca col·laboren amb Gaza

Publicat el en Governs amb Compromís

Després de la bona acollida que ha tingut aquest cap de setmana la iniciativa de Compromís per Sueca per a la recollida de medicaments per a ser enviats a Gaza, han fet arribar aquesta matí a Vila-real un gran lot de medicaments, asabentats per Governs amb Compromís que a Vila-real hi haven punts de recollida amb destí Gaza.

Raquel Tamarit portaveu de Compromís per Sueca apunta que “han col·laborat tant particulars, com gent del món sanitari, gràcies a l’aportació de cadascú avui han fet possible arribar a Vila-real una gran quantitat d’apòsits i material sanitari”.

Per últim, concloïa Mònica Alvaro que “volem agrair a tot el poble de Sueca la seua mostra de solidaritat cap al poble palestí, i sobretot al col·lectiu de Compromís per Sueca per haver fet possible, en tant poc de temps, la replegada de medicaments per a apropar-los a Vila-real i que isquen el més prompte possible cap a Gaza”.