Oltra: “Els crèdits de Bancaixa a Carlos Fabra expliquen perquè el PP es nega a què Olivas comparega a Les Corts”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

La portaveu adjunta de Compromís en Les Corts, Mónica Oltra, s’ha referit hui a l’escrit de l’acusació popular del cas Fabra que considera què l’ex President de la Diputació de Castelló firmà hipoteques amb Bancaixa per a blanquejar diners.

La concessió de crèdits hipotecaris a Carlos Fabra per al presumpte blanqueig de diners evidencia la complicitat de Bancaixa. L’ús partidista que ha realitzat el PP de les caixes d’estalvi valencianes arribà a este punt de cooperació necessària en un cas de corrupció, actuacions com estes expliquen perquè els valencians i valencianes hem perdut les nostres ferramentes financeres. “La negligent gestió de les entitats financeres no pot quedar impune”, ha assenyalat Oltra.

Segons Oltra “després d’haver conegut hui esta notícia sobre el suposat blanqueig de diners de Carlos Fabra a través de Bancaixa hem entés perquè la majoria del PP en la Mesa de Les Corts acaba de denegar al grup Compromís la petició de compareixença de José Luis Olivas perquè donara compte davant el parlament valencià de la seua gestió al capdavant d’esta entitat financera”.

“Nosaltres demanàrem esta compareixença perquè hi ha molts episodis dubtosos, molta foscor i moltes sospites en la gestió del senyor Olivas en Bancaixa i per això reclamem que done la cara davant del poble valencià en la seua cambra de representants”.

Per a Oltra “amb esta negativa a què Olivas comparega s’evidencia que el Partit Popular segueix tapant les misèries i actuacions de dubtosa legalitat dels seus dirigents i per això posa tots els entrebancs possibles a la transparència i a què tingam un poc de llum sobre la gestió de les caixes d’estalvi que ha portat a la ruïna al sector financer valencià”.

Esta actitud del PP novament contradiu eixa crida a la transparència que el President de la Generalitat Alberto Fabra va fer a l’inici del seu mandat i que cada vegada més està quedant en paper mullat.

• RobinHoodofSherwood

Mònica, a "Don Fabrizio Castiglione e la sua Camorra", li tindrem que regalar un sac de PECTOL. Gran Jefe Garganta Rota, necesitar PECTOL, PECTOL ser bueno y Gibraltar mejor. Pot pareixer una "boutade" però jo ja se perquè ho dic. Que rabien. El problema es que amb el nou Fiscal General de l'Estat s'escaparà com ho han fet el "Capellanet" i el "Pijo de la Plana". Anims.

• javier

lo que mes mal em sap de tot aquest tipo d,aventures del señor carlos fabra per dirli alguna cosa.es com aquesta societat valenciana l,idolatra,i li entrega la majoria absoluta a dell i al seu partit de hipocrites,no se que mes necesiten per donarse conter que no es mes que un mafios legalisat per la gent.necesitem despertar a la majoria i tirar fora de la vida politica aquesta clase descoria.

• Enric

Sóc jo o hi ha una errada ortotgràfica en el titular? "expliquen per què"

Igual m'equivoque :-S

• Carles

Tens raó, pro no només esquitxa al sector financer valencià, ja que Bancaixa, també inverteix per tot espanya i aixó fa trontolla tota la balança financera. No deixis que això quedi en res, cal seguir lluitant perquè surti a la llum tota aquesta presumpta corrupció.

• Pingback: infoCOMPROMÍS 07/02/2012 | COMPROMÍS-EQUO GODELLA()