Incentivar i potenciar les compres en els comerços i establiments de Tavernes de la Valldigna és l’eix vertebrador de la campanya de foment del comerç local encetada esta setmana per la Regidoria de Foment Local de l’Ajuntament. Alhora, el consistori tracta de conscienciar els veïns perquè tinguen en compte que, cada vegada que compren en els establiments de la ciutat, contribueixen a millorar l’economia local.

Tots els veïns que compren en els comerços adherits a l’Associació de Comerciants de Tavernes i del Mercat Municipal rebran un tiquet per a participar en el sorteig de 63 vals de premi per import de 30 euros, que podran gastar en els establiments participants. A més, l’Associació de Comerciants ha preparat un concurs de redacció escolar per als sis centres educatius de la ciutat, amb premi de dues tauletes tàctils per als guanyadors, a més de sortejar tres premis de 500 euros en compra, i kàrting els dies 21 i 22 de desembre en la zona del poliesportiu. La Regidoria de Joventut ha preparat tallers infantils i teatre en el passeig del País Valencià el dilluns 30 de desembre, de 12 a 14 hores.

L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, ha explicat que “potenciar els nostres comerços, i entre tots contribuir a fer ciutat, és un compromís adquirit amb els veïns des de l’inici de la legislatura. Hem de tindre en compte que amb cada compra que fem en els establiments, ajudem a millorar sensiblement l’economia local. Una ciutat amb comerç és una ciutat viva. Els nostres regidors Llum Sansaloni i Josep Llàcer treballen en este sentit”.

Tots els tiquets recollits pels diferents comerços es sortejaran públicament el dia 3 de gener de 2014, a les 20:30 hores, en el al saló de plens de l’Ajuntament. Els guanyadors dels tiquets hauran d’anar al comerç indicat en el premi per a gastar els diners. D’esta manera, tots els associats participaran per igual en el repartiment de premis als guanyadors.