El Consell Escolar Municipal d’Ontinyent ha anunciat que “portarà als tribunals” la supressió de 3 unitats escolars a la ciutat que planteja la Conselleria d’Educació. Així ho han confirmat aquest matí el regidor d’Educació, Pepe Pla, als representats de la plataforma PROU, amb els qui s’han reunit d’urgència després de la publicació, hui al DOCV, de la resolució de l’arranjament escolar definitiu per al curs 2014/2015.

El regidor d’Educació ha lamentat que les al·legacions presentades pel Consell Escolar Municipal contra la proposta d’arranjament no hagen estat ateses. El portaveus municipal ha anunciat que, amb tot, “no ens rendirem i seguirem lluitant fins al final amb totes les eines al nostre abast”.

També ha avançat que han explicat als representants de PROU, entitat que reuneix familiars d’alumnes, docents, sindicats, associacions i particulars en defensa de l’ensenyament públic, i a la inspectora d’Educació “la intenció de l’Ajuntament d’interposar un recurs de reposició i un recurs contenciós-administratiu contra aquesta resolució”, dins dels terminis establerts.

Segons les mateixes fonts municipals, en breu es convocarà una reunió del Consell Escolar Municipal per tal que aquest es pronuncie i presente els recursos.

El regidor d’Educació, Pepe Pla, considera “totalment desgavellada” una decisió “que torna a mostrar l’obsessió del Consell en mans del Partit Popular per acabar amb l’educació pública, amb una sèrie d’atacs que cada dia van més enllà i davant els quals la societat no es pot permetre el luxe de quedar impassible”.