La regidora de la Dona, Mònica Àlvaro, va inaugurar el dilluns el “Taller d’apoderament per a dones amb discapacitat” dintre del cicle d’activitats programades per a la Setmana de la Dona.

Àlvaro ha volgut estar present i en primera línia d’aquest curs, que ha destacat com a “sense lloc a dubtes, l’activitat més important i plena de contingut de totes les que es puguen fer durant aquesta setmana”. D’aquesta manera, la regidora de Compromís també ha referit que “malgrat que hi hagen activitats molt més vistoses i lúdiques programades per a aquestes dates, el fet de prestar atenció als problemes de la dona discapacitada, i el fet de fomentar el seu empoderament front a les situacions adverses que pateixen, això és molt important”.

El taller, que es durà a terme durant tota aquesta setmana i fins al dia 10 de març, compta amb la professional Coto Talens com a experta en el tema de dona i discapacitat i, a més, durant tota aquesta setmana també es pot visitar l’exposició de fotografia “Dones amb Discapacitat” cedida per la Fundació Isonomia que s’ha instal·lat en la seu de l’entitat local ACUDIM on es desenvolupa el taller.

Mònica Alvaro conclou que “després de parlar diverses voltes amb les alumnes i persones que sol·liciten cursos com aquestos, pense que esta ha de ser la línia de treball, empoderar estes dones perquè així totes juntes tinguem molt més a celebrar el 8 de març”.