L’Associació de Veïns de la Valldigna celebra la setmana del 7 a l’11 d’abril, la XVIII Setmana Ciutadana, on comptaran amb diferents xarrades i conferències que tractaran temes de màxima actualitat i interès per als veïns de la ciutat.

La Casa de la Cultura de Tavernes de la Valldigna acollirà tots els actes preparats per a celebrar la Setmana Ciutadana de l’Associació de Veïns, amb el lema Fent ciutat, que arriba enguany a la XVIII edició. L’entrada als actes és lliure.

El dilluns 7 d’abril, a les 19 hores, serà la inauguració de la XVIII Setmana Ciutadana, amb la presidenta de la AV, Maria Luisa Grau, i Antonio Caballero, president de CAVECOVA. El tema serà La participació ciutadana i la democràcia. I el de Les noves alternatives en el problema de la dependència, per Francisca Romero i Sílvia Escrihuela.

El dimarts dia 8 d’abril, a les 19 hores, es parlarà de la Llei de Transparència: deure de l’Ajuntament de publicitat activa en la web i dret del ciutadà d’accés a la informació pública, per Javier Brines Almiñana, cap de l’activitat de Règim Interior, Modernització i Protecció de Dades de l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna.

El dimecres dia 9, a les 19 hores, Actualitat del Consumidor. Els problemes més freqüents, per Julián Tio Barraca, responsable del Gabinet d’Informació d’AVACU.

El dijous 10 d’abril, a les 19 hores, Europa i els ciutadans, per Josep Enric Pons Grau, llicenciat en Filosofia i Lletres, exdiputat del Parlament Espanyol i exdiputat del Parlament Europeu.

I la cloenda de la XVIII Setmana Ciutadana serà el divendres dia 11 d’abril, també a les 19 hores, amb el tema Per què costa tant eixir de la crisi econòmica?, per Josep Garcia Solanes, catedràtic de la Universitat de Múrcia i avaluador de la Comissió Europea. Tancarà els actes l’alcalde de Tavernes de la Valldigna, Jordi Juan i Huguet.