Tavernes farà un taller de creació i manteniment d’una pàgina d’empresa en Facebook

Publicat el en Governs amb Compromís

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna, des de la Regidoria de Foment Local, està preparant un taller gratuït dirigit a empresaris i comerciants de la localitat, on s’ensenyarà a crear i mantenir una pàgina d’empresa en Facebook, una fan page.

El taller es durà a terme els dies 5, 6 i 7 de maig, de 15 hores a 17 hores en la Casa de la Cultura de Tavernes de la Valldigna, i està organitzat per la Regidoria de Foment Local amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants de Tavernes.

Les places són limitades i es poden demanar directament en les oficines del Braç Treballador, al carrer Calvari número 87, telefonant al número 962 823 660 o en el correu b009@tavernes.org.

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha indicat que “seguim treballant conjuntament amb l’Associació de Comerciants de Tavernes, realitzant activitats que fomenten el nostre comerç local i l’economia. Les noves tecnologies i les xarxes socials són un recurs fonamental i un mitjà cada vegada més important en el dia a dia dels negocis. Conéixer bé estes tecnologies contribueix a millorar la seua competitivitat i atenció al client. És per això que l’Ajuntament de Tavernes està compromés a dotar de les ferramentes formatives adequades el teixit comercial i empresarial de la nostra ciutat”.

Per a fer el taller és recomanable acudir amb ordinador portàtil amb connexió Wi-Fi, i tindre ja obert un compte de perfil personal en Facebook. En l’aula els participants podran seguir tot el taller de creació i manteniment d’una pàgina d’empresa en Facebook en una pantalla de gran format.