Els 4.568 desocupades i desocupats registrats a març del 2014 ens recorden dia a dia que mai es fa prou en materia de promoció econòmica.

Joan Gilabert: “El PP és incoherent: a Ontinyent ens demana fer el que a València i Madrid el seu partit ens impedeix per llei”.

El portaveu de Compromís, Joan Gilabert, apuntava a la roda de premsa que cal recordar al Govern valencià del PP que per començar a reactivar l’economia caldria que pagaren tot el que deuen a administracions, empreses, autònoms i entitats i que a més a més que no retallen en educació. Respecte al govern d’Espanya també del PP, que no ens retallen les competències en promoció econòmica i que no ens limiten la contractació ni la inversió als ajuntaments que tenim els comptes sanejats.

Les propostes que el PP de Filiberto Tortosa llança als mitjans de comunicació en aquesta matèria (exposició i venda de productes locals al palau de la Vila, Bonificacions fiscals a noves empreses o reactivar la ciutat del transport) moltes d’elles ja s’estan aplicant i d’altres no són vialbes. Fer propostes poc rigoroses i amb l’únic objectiu del partidisme polític no és el que avui en dia necessita la ciutat.

Gilabert afegia “a Compromís ens preocupa i molt el futur de la ciutat, tota aportació rigorosa és benvinguda, creiem necessari un nou impuls al pla Reactiva, són moltes les iniciatives que en matèria de foment d’activitat s’estan fent, però mai en són prou amb les dades de desocupació que mantenim”. Continuava: “en això estem treballant i escoltant a totes les persones i entitats que aporten propostes”.

El portaveu de Compromís afirmava: “Creiem que el gran repte que tenim com a ciutat és fomentar nova activitat econòmica que cree ocupació i no és un repte per fer partidisme i demagògia, és un repte al que tots hauríem d’aportar el millor de nosaltres”.