La regidoria de Sostenibilitat d’Ontinyent està preparant una campanya especial de promoció del voluntariat mediambiental en vigilància forestal durant aquest estiu, i per a la qual ha llançat un concurs que ajude a triar el logotip.

Es tracta d’una iniciativa amb la que el regidor de l’àrea, Fran Quesada, explicava que “volem involucrar a tots i totes en la protecció del terme, per tal d’evitar nous incendis i desfetes com les viscudes en el 94 o en el 2010”. Esta nova campanya durà per títol “Ontinyent contra el foc”, i a la mateixa “volem aprofitar l’ús i gaudi de la serra que puguen fer associacions ciclistes, excursionistes o atlètiques, amants de l’equitació, o simplement els passeigs dels particulars, per tal de coordinar una major vigilància i més efectiva”.

La campanya, que serà presentada en breu en un acte públic davant la ciutadania, fa un primer pas amb l’elaboració del que serà el seu logotip, “una acció a la que també volem involucrar a la ciutadania, ja que van a ser elles i ells, els voluntaris, els veritables protagonistes”. D’aquesta manera, des de hui 5 de juny a les 8:00 de juny i fins el proper 11 de juny a les 20:00, es podran lliurar els logotips a dos colors en un missatge al correu electrònic [email protected] tot respectant les bases publicades al Facebook i la pàgina web municipal.