Bota al contingut principal

«Conscienciar de la importància de preservar la naturalesa alhora que les i els xiquets gaudeixen». Este va ser el lema utilitzat per les regidories de Cultura i Joventut que convidava a les i els més menuts dissabte passat a passar un matí d’allò més divertit a l’Agència de Lectura «Ana María Ibars». El motiu: celebrar un taller de contes d’animals per commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient.

Els més menuts van poder aprendre històries de col·laboració i enginy, totes elles relacionades amb el món animal que, «traslladades a la vida real, els aporten una visió responsable de com actuar en el dia a dia», afirma el regidor de Joventut, Vicent Muñoz Jordà. Després, van aprendre manualitats a través de la realització d’una titella.

No és la primera vegada que es recorre a l’Agència de Lectura «Ana María Ibars» per a realitzar tallers com este de dissabte passat. En esta ocasió, el motiu principal va ser la commemoració del Dia del Medi Ambient, el qual se celebrava el 5 de juny. «L’Agència de Lectura municipal ens ofereix un lloc acollidor i idoni per animar a la lectura. Ara, aprofitant esta efemèride, volíem arribar més enllà i conscienciar a les i els xiquets de la necessitat de preservar el medi ambient amb una actitud de respecte al món animal», afirma Irene Vila i Lorente, regidora de cultura.

«Conscienciar de la importància de preservar la naturalesa alhora que les i els xiquets gaudeixen». Este va ser el lema utilitzat per les regidories de Cultura i Joventut que convidava a les i els més menuts dissabte passat a passar un matí d’allò més divertit a l’Agència de Lectura «Ana María Ibars». El motiu: celebrar un taller de contes d’animals per commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient.

Els més menuts van poder aprendre històries de col·laboració i enginy, totes elles relacionades amb el món animal que, «traslladades a la vida real, els aporten una visió responsable de com actuar en el dia a dia», afirma el regidor de Joventut, Vicent Muñoz Jordà. Després, van aprendre manualitats a través de la realització d’una titella.

No és la primera vegada que es recorre a l’Agència de Lectura «Ana María Ibars» per a realitzar tallers com este de dissabte passat. En esta ocasió, el motiu principal va ser la commemoració del Dia del Medi Ambient, el qual se celebrava el 5 de juny. «L’Agència de Lectura municipal ens ofereix un lloc acollidor i idoni per animar a la lectura. Ara, aprofitant esta efemèride, volíem arribar més enllà i conscienciar a les i els xiquets de la necessitat de preservar el medi ambient amb una actitud de respecte al món animal», afirma Irene Vila i Lorente, regidora de cultura.