L’equip de Govern de Remolar és l’únic Executiu local de la província que ha aconseguit durant tota la legislatura aprovar els comptes sense cap vot en contra

“La participació i la transparència ha de ser la base de l’acció política, i així ho entenem en Compromís i per això tractem de posar-ho en pràctica a Betxí”. Aixi ho ha manifestat el portaveu de Compromís en l’Ajuntament, candidat a l’alcaldia per la coalició i primer edil de Betxí, Alfred Remolar, qui ha tornat a convocar a la ciutadania perquè aporten les seues propostes i idees en l’assemblea que tindrà lloc demà dissabte a les 15.30 en la cafeteria Brisamar de la localitat.
“Després de l’experiència d’any passat, volem repetir el Café Participatiu amb els nostres veïns i veïnes per a poder escoltar-los i que ens facen arribar, de manera directa i clara, les seues propostes i suggeriments d’inversió per a l’any que ve”.
Des de BLOC-Compromís de Betxí, que és l’únic municipi de la província on el partit que dirigix l’acció de govern dóna veu en assemblea als ciutadans per a elaborar els pressupostos, subratlla els avantatges d’este tipus d’iniciatives. “L’any passat ja ens vam adonar que les aportacions ciutadanes, des de les coses xicotetes a les inversions majors, ens permeten veure amb major perspectiva les necessitats la població”.
Esta aposta per la participació, a més, ha afavorit el consens respecte els pressupostos, ja que Betxí també és dels pocs municipis de la província, si no l’únic, qui ha aprovat els comptes sense cap vot en contra durant els tres exercicis consecutius de l’actual legislatura. A més, el Café Participatiu ha donat com a fruit una important aposta pel social des de l’Ajuntament, una rebaixa dels costos superflus i el sanejament d’uns comptes que es van heretar amb números rojos. “Ningú coneix millor les necessitats dels ciutadans que els propis veïns, per això els oferim la possibilitat que ens aporten idees i propostes per tractar d’incorporar-les en els projectes i en l’acció de govern”, conclou Remolar.