L’alcalde d’Albaida, Josep Albert, tornarà a encapçalar la llista de Compromís a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig. La setmana passada es va celebrar l’assemblea local en la qual Josep Albert ha tornat a ser elegit candidat de Compromís per Albaida a l’alcaldia de l’ajuntament amb el recolzament de tots els assistents.

Josep Antoni Albert i Quilis, de 38 anys d’edat, és advocat de professió. Des del 2007 és regidor de l’Ajuntament d’Albaida. A les següents eleccions de maig del 2011, amb ell al capdavant de la formació, el Bloc-Compromís va triplicar la seua representació al consistori albaidí, obtenint 3 regidors, i Josep Albert va ser elegit alcalde d’Albaida.

Josep Albert ha afirmat sentir-se “satisfet i orgullós pel recolzament demostrat pels meus companys i companyes”. Es mostra il·lusionat amb el repte que suposa continuar pel camí encetat al 2011 “per poder traure l’Ajuntament d’Albaida de la complicada situació en la que es troba”. A més, destaca que Compromís per Albaida conformarà una bona llista de persones que ja han estat presents en passades candidatures i també comptarà amb noves incorporacions. Una barreja que resumeix els ja dotze anys ininterromputs amb els que el Bloc-Compromís ha estat representat a l’Ajuntament d’Albaida.

A més, Josep Albert vol agrair i felicitar als altres dos regidors que comparteixen amb ell les tasques de govern, Càndid Penalba i Lucía Company, la intensa i fructífera llavor realitzada durant estos quatre anys.

I per últim, el candidat destaca que “hem treballat molt per a sol·lucionar els moltíssims problemes que arrossegava el consistori albaidí i, sobretot, hem governat amb trellat, amb els peus en terra i no fent més del que podiem fer, tenint en compte la desastrosa situació econòmica que vam heretar. El nostre objectiu és consolidar la nostra acció de govern i que els veïns d’Albaida es puguen sentir orgullosos de la seua ciutat i del seu ajuntament”.