Mònica Àlvaro anuncia que el Ministeri d’Hisenda pagarà els prop de 800.000 euros que es deuen a la ciutat en aquest concepte.

La candidata de Compromís i regidora de Serveis Socials a Vila-real, Mònica Alvaro, ha anunciat avui que el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques ha donat a conéixer la relació definitiva d’entitats locals beneficiàries del Fons Social de reconeixement de les comunitats autònomes, on està inclòs l’Ajuntament de Vila-real.

Així, les arques municipals rebran 798.042,51 euros que es corresponen amb el deute que té el Govern Autonòmic amb la Regidoria de Serveis Socials de Vila-real. Tanmateix, Alvaro ha destacat que, “segons informen des del Ministeri, el cobrament serà imminent”.

D’aquesta manera, serà el Ministeri qui es farà càrrec de pagar les ajudes a l’acolliment familiar, així com les despeses del centre de dia d’addiccions Lluís Alcanyís, les ajudes generals de Serveis Socials i el sosteniment del centre de dia de menors, entre d’altres que es devien a la Regidoria.

La responsable de l’àrea assegura que “estem molt satisfets, perquè hem reivindicat durant quatre anys les necessitats de Vila-real a tots els nivells i davant totes les administracions i finalment ha tingut un resultat en positiu”.

“No ha estat fàcil pertànyer a un govern d’un color distint al de l’administració autonòmica, però la feina ben feta, la reivindicació a favor de les persones i la gestió sempre mirant per la nostra ciutat i els nostres veïns ens avalen”, ha indicat.

Així, la regidora de Compromís manifesta que “és un fet molt positiu poder tancar la legislatura amb l’orgull de que, gràcies a la nostra insistència i reivindicació, portant la veu del poble, finalment aquests prop de 800.000 euros arriben a Vila-real i, allò més important, arriben a les persones, ja que aquest ha estat sempre el nostre compromís”.