La Federació Valenciana de Municipis i Províncies ha celebrat la seua Comissió Executiva i el Consell al saló de Corts del Palau de la Generalitat Valenciana.

Aquestes sessions ordinàries han comptat com a punt fort la presentació dels pressupostos 2016.

Durant els actes, ha intervingut entre altres el vicepresident de l’entitat Francesc Fernàndez, alcalde de Sagunt, qui ha defensat en la seua intervenció la importància de l’administració local i la necessitat d’empoderar els Ajuntaments valencians d’autonomia i autoritat per encarar els reptes que els ens locals tent durant els pròxims anys. De la mateixa manera, el vicepresident ha demandat la màxima col·laboració entre la Generalitat Valenciana i els Ajuntaments per a poder ser més efectius en els serveis que es presta a la ciutadania.

Per la seua part, la vicesecretària de l’ens, Eva Sanchis, alcaldessa de Godella, ha estat l’encarregada d’explicar als assistents els pressupostos que la Federació Valenciana de Municipis i Províncies presenta per a 2016. Un pressupostos equilibrats, compromesos i amb un augments de l’aportació de la Generalitat Valenciana a la FVMP per a millorar la coordinació, formació i informació amb els municipis.

A l’acte també han assistit els membre de Compromís a la Comissió Executiva i el Consell de la FVMP, Alfred Remolar, portaveu de Compromís a la FVMP i alcalde de Betxí, Cristina Alemany, alcaldessa de Bétera, Oro Azorín, alcaldessa de Favara, Ana Delia Gisbert, alcaldessa de Benilloba,  Vicent Muñoz, alcalde de la Font de la Figuera, Isabel Martin, alcaldessa de Paiporta, i han delegat la seua presència i delegat el seu vot Joan Ribó, alcalde de València, i Sergi Ferrús, alcalde de Pedreguer.
_DSC0610